fredag 18 december 2009

6 dagar kvar till julafton

Och barnen har nedräkning. Själv känner jag mig bara rätt stressad över att det snart är julafton och att tiden går så fort.
Och om 13 dagar blir min älskling gammal.....haha. Han fyller 35 då=)
Blir inget kalasande då med tanke på att det är nyårsafton och folk är upptagna. Men tänkte fira han lite med släkten på julafton när dom ändå kommer hit. Självklart firar jag han när han fyller.

Idag begav vi oss till Hälla för och handla lite. Blev bla en plastgran. Vill helst ha en riktig, men Jonas har det lite tungt med sin astma just nu så det får bli en plast i år. Köpte även julgranskulor till granen, me glömde tyvärr en julgransmatta. Får ta det en annan dag.
Inne på Hälla köpte jag ett par jeans til Thea, en Hello kitty bodyoch en Hello kitty haklapp.
Köpte äve julklapp åt henne inne på Nordik. Till Cassandra updaterade jag också lite till julen.
Blev även julklappar till systerdotter samt till min söta lillasyster=)

Var hemma igen vid 14 tiden eftersom Benjamin skulle komma hem med skolbussen då. Jonas vände nästan direkt då för han skulle åka och hämta Joel och Emil.
Nu är det dags för alla barnen att hoppa i säng. Själv ska jag bänka mig framför Bonde söker fru nu=)
Ha en skön kväll.

Våra utemöbler som dom ser ut just nu=)
Cassandra igår ute i snön och kylan
10 minus kan va kul det me=)

En suddg bild på en glad Thea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar