tisdag 29 december 2009

Brrrr

I dag är det verkligen superkallt. När jag gick upp vid halv sju så var det 17 minus ute och bara 14 grader inne. Så nu eldar jag och försöker få det varmt och gott.
Ja, Thea envisades med att vakna halv sju i morse .... supertidigt!Gick ner med henne och gav henne mat, o då somnade hon om direkt efter det och sov till halv nio. Jag själv kunde inte sova om, så jag satte mig här vid datorn och har fixat en del med bilderna som finns på datorn=).
Har bryggt med lite gott kaffe också=)
Nu är Thea som sagt vaken igen och hon har precis fått ett varmt bad, så nu luktar hon godis igen=) Inte alltid sån trevlig doft på henne med tanke på hur mycket hon kräks. Tvättar henne dagarna långa och byter kläder som ingen annan, men men=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar