torsdag 16 maj 2013

Träning

Svirade om till träningskläderna imorse när Gabriel skulle sova första passet. La ner han i vagnen, på med musik o startade runkeeper. Sen gick jag. Tog en kort pw idag, 3.46 km med en tid på 8.41 min/km. Mest för o få upp pulsen lite innan mitt styrkepass hemma. Nöjd är jag iaf! :)
Lille G vaknade lagom tills jag var klar. Då blev det dusch o sen lunch för oss bägge.
På med nya kläder för o kila till coop o sen hämta hem min lilla prinsessa♡ Hemma väntade en ny klänning på henne som hon blev jätteglad för. När jag köpte klänningen passade jag på att köpa nya träningsbyxor, sportbh och träningsjacka till mig. Behövdes!
Thea hade haft fest på förskolan:) Förskolans dag var det idag. Ballonger, clowner o tårta bjöds det på. Var en glad tjej jag fick med mig hem♥
Imorgon är Jonas ledig. Fredag betyder pappaledigt för han. O pappamys för Gabriel:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar