söndag 12 maj 2013

När alla andra är ute

Bara jag o lille G inne. Dom andra gick ut vid två när Gabriel somnade. Så tyst o skönt:) Har varit full rulle ända från halv sju igår morse. Jobbade då till kvart över två, sen handlade jag o gick hem. Va hemma i tio min innan det plingade på dörren. Mina fyra nattgäster kom:) Ropade in min familj som var ute o vipps så var vi tre vuxna o nio barn här hemma. Lite prat, lite middag o ännu mera lek o prat så kröp vi ner i säng vid midnatt.
Dagen idag har gått i ett. Vid två åkte gästerna hem, o jag fixade lite innan jag la mig i soffan:) Nu är det väl dags o fundera på middagen. Lutar åt att det blir pannbiff. Typ bara köttfärs jag har i kylen, o köttfärssås e jag inge sugen på. Lasagne kanske? Ska fundera:)

1 kommentar:

  1. Full fart hos dig som vanligt =) Härligt med lite nattgäster ibland. Svårt val med pannbiff eller lasange, båda är ju så gott.
    Hoppas du kom fram till något gott i alla fall =) <3

    SvaraRadera