lördag 18 maj 2013

Jobblördag

Heeej! Tiden har inte funnits till bloggande idag. Konstigt me tanke på att kl ringde 5:20. Men jag har jobbat. Till två. Sen mötte Jonas, Benjamin, Thea och Gabriel upp mig så handlade vi innan vi for hem. Jonas skulle se på hockeyn o eftersom det regnade så passade jag på att koka lite sötpotatis o potatis till lille G. O rensa kyckling o marinera kvällens kött vi åt till middag. Sen kom Lena o Elin hit me:) Dom stannade på middag o kaffe. Själv tog jag en dusch när dom gått o dammsög o skurade golven här på nedervåningen. Nu har jag bänkat mig i soffan:)

Hörrni! Har ni nångång funderat på varför vissa människor måste ha så mycket dramatik i livet? Att det alltid måste vara så mycket kring vissa? Att en liten fjäder blir en hel höna...i allt som görs o sker i en persons liv. Tanken har slagit mig nångång o idag pratade jag o Lena om det. Men vi kom inte fram till nått vettigt svar. Bara att vi är jävligt stolta att vara vanliga. Mmm faktiskt.

Cassandras skolavslutningsklänning

1 kommentar:

  1. oh herregud vad tidigt du gick upp!! Men du hann ju med mycket under hela dagen =)

    Fattar inte heller varför vissa måste ha så mycket dramatik i livet. Kanske för dom vill ha uppmärksamhet, är ju så synd om dom - eller inte. knäppt.

    Vilken fin avslutningsklänning Cassandra ska ha! Känns som sommaren närmar sig med storm-steg =) <3

    SvaraRadera