måndag 27 maj 2013

Kalasande

Åh vilken glad nioåring jag pussade godnatt idag♡ Hon blev nöjd med sina presenter, men såklart mer nöjd med vissa:) Började firandet imorse och avslutade nu ikväll. När hon var i skolan så städade jag övervåning och undervåning. Gjorde glass som vi åt nu ikväll o så bakade jag. Blev lite stressigt på eftermiddagen eftersom jag hade bokat en klipptid till Cassandra idag också. Men vi hann det vi skulle göra:) Kilade upp till coop medans Cassandra klippte sig o sen när hon va klar så snabbade vi oss hem. Slängde i oss mat o sen iväg igen. Cassandra o hennes klass skulle ha en föreställning ihop med den andra tvåan. En föreställning om rymden. Jätteduktiga var dom alla! Cassandra stod där på scen o berättade högt för ett gäng föräldrar o syskon♡ Lite fika efter det o sen hem för o äta glassen. Grymt gott! Hade gjort maränger härom dagen som vi hade till, o så slängde jag ihop en chokladsås till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar