lördag 15 december 2012

Mera snö

Underbart med all snö som kommer!=) Älskar´t!
Men det jag inte gillar är blåsten. Det blåser o snöar åt alla håll o kanter. Knatade hem till Lena med småttingarna på lite kaffe tidigare idag o det känns som det får bli vår utevistelse denna dag. Hoppas på lite pulkaåkning och snölek imorgon ist. Först ska jag bara beta av 8 timmar på coopen= )
Benjamins planer på att ta tåget till en kompis sket sig, så det får bli en annan helg. Just nu är ha uppe på sitt rum o kollar på film med minsta lillasystern. Familjens minsting sover och Cassandra och Jonas är på innebandy i västerås, poolspel idag! Dom har förlorat stort dom 2 första matcherna, så nu hoppas vi dom kämpar mer i sista matchen. Men hoppas dom har det roligt på plan iaf=)

Min kära bror ringde igår kväll. Han var i Idre med familjen och hade det bra. Skulle med kunna tänka mig att åka dit en härlig vinterhelg eller nått=) Har ju bara varit där på sommaren. Inte så bara iofs, men o leka lite i snön e ju också kul=) Eftersom jag inte åker skidor så kan jag sköta pulkaåkningen med dom minsta=) Lilla Ebba kan ju sitta nu o allt, så lite pulka skulle hon nog uppskatta <3 Inte länge kvar nu tills jag får gosa lite med lillsnorpan, bara 9 dagar ju. Avståndet mellan oss  är inte alltid så kul. Missar ju så mycket av henne=(

Googlade fram en vinterbild från Idre fjäll. Har ju bara sommarbilder själv därifrån=)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar