lördag 22 december 2012

Dan före dan före dopparedan

Nu e det snart dags! Julafton=) Längtar som en toka, älskar julafton=)
Känns lite som jag gick på jullov här, dåligt med bloggande på slutet. Har inget att skylla på eftersom jag varit hemma bara. Men men.
Thea då...lilla skrotan <3 Vi kom hem i onsdags från sjukhuset. Fösrt velade dom om vi skulle hem precis just då eftersom hon inte fick i sig nått. Men tillslut kom dom fram till att om vi åker hem så kanske hon börjar äta. Skönt tänkte jag. Så vi for hem. Men hon åt inte så mycket. En halv rostsmörgås(fast orostad såklart) och en halv calippo. Men bättre än inget såklart. Sen sov hon bara. På torsdagen drack hon 2 glas vatten. Sov massor. Började kräkas igen( hon kräktes 5 ggr efter op, men sen inget mer) o så började hon få feber. Så Jonas o Thea åkte tillbaka till sjukan. Förmodligen hade hon fått en infektion efter operationen. Så nu blir det pencillin för henne. I går gjorde hon inte många knop heller. Sov och låg på soffan typ. Var upp nån sväng här o där bara.
Men idag mår hon bättre=) Absolut inte bra, men bättre än tidigare dagar iaf=) Hon pratar och är med hela tiden, och har inte sovit på hela dagen=) Det går åt rätt håll nu!
Skönt det så hon orkar fira jul=)

Jaha...annars då... Har jobbat idag och ska jobba imorgon. Benjamin och Cassandra blir upphämtade av Micke imorgon och åker till deras farmor och farfar. Där sover dom till julafton, då dom kommer och firar med oss. Kan ju inte bli bättre=)

Eftersom jag tog på mig ett extrapass på jobbet imorgon så fick jag göra julskinkan redan ikväll. Men det gör inget=) Den ska vi äta imorgon när vi har adventsfrukost. Behöver jag säga hur gott det ska bli?=)

Nä men om jag ska sova nu då så man orkar morgondagen.
Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar