söndag 16 december 2012

Coopen

Jag kom upp! Hatar när jag börjar så tidigt på morgonen, e livrädd för o försova mig. Har aldrig gjort det, men ändå=)
Kvart i sju hämtade Julia mig här i morse, o så åkte vi mot coop. Ett x antal timmar senare fick jag ta av den gröna skjortan och dom gråa byxorna. Då var familjen där och mötte upp mig<3 Handlade lite mat och for sen hem. Jonas skulle iväg nästan direkt så vi bara löste av varandra typ.
Men läget är under kontroll=) Benjamin är hos en kompis, Cassandra sorterar (??) sina pengar, Thea kollar på Musses Jul och Gabriel sover. Själv längtar jag efter mat och fundrar på o börja med den snart. Baconinlindad fläskfilé får det bli idag. Blir bra det!

Julen e bestämd o klar också så det känns riktigt skönt! Velade på en punkt bara eftersom Thea opererar sig på tisdag. Men nu har vi slutat vela=)


1 kommentar:

  1. Aldrig roligt att börja så tidigt som 7, är likadan som dig, rädd för att försova mig.
    Låter som du hade en bra söndag och åt god mat =)
    Vart firar ni jul nudå? samma som det var bestämt tidigare? =) Kram

    SvaraRadera