söndag 9 november 2014

Tandfen

Igår var en stor dag i lilla Theas liv. Första tanden tappades. Hon var så glad när hon ringde och berättade det:) Hon la tanden i ett glas med vatten och när hon vaknade imorse hade tandfen varit där o lämnat en tia.
Tänk vad stort det är för en liten 5 åring <3

Idag har jag jobbat igen. Blev 9,5 timmar på coopgolvet. När jag kom hem hade mina 2 stora dammsugit o städat fint i sina rum. Så goa <3

Nu e jag trött o gäspar mer än vad jag har munnen stängd. Blir en tidig kväll för mig. Gabriel har fått tillbaka febern, han var feberfri en dag bara. Så får ringa läkaren imorgon igen och be om en tid. Jonas ringde i fredags men då fick han inte en tid förens på torsdag??!
Dom kan väl checka av han bara så är jag nöjd sen.
Både Thea o Gabriel hostar om vartannat från sina sängar. Ska nog bädda ner dom små liven i min säng inatt:)

Älskade storjej <3

1 kommentar: