lördag 8 november 2014

Jobblördag

Klockan ringde tidigt imorse. Var på jobbet 6.40. Med lite kaffe o schysst jobbsällskap så gick denna dagen väldigt fort.
Hamnade i charken idag och hade fullt upp ända tills jag slutade. Sånt gillas!:)
E det inte konstigt att man jobbar bättre ju mer man har o göra? Kan ju inte bara vara jag som tycker så. Har jag lite att göra så händer det att jag glömmer bort det lilla som ska göras. Så mycket är min nisch.
Handlade lite som vanligt efter jobbet o sen cyklade jag hem. Hem i regnet.
Har lånat Thea en stund. Det e pappahelg men imorgon är det ju fars dag så tänkte hon ska få pyssla ihop nå fint åt han. Emil följde med och pysslar han med.
Cassandra är iväg med en kompis och Benjamin sitter här bredvid o väntar på att hans parkour träning ska börja.

Själv fundrar jag på att röja ur min klädkammare och bära ner lite i källarn. Lite för mycket där inne just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar