lördag 29 november 2014

Ledig lördag

Hade min lediga dag idag. Jobbat 4 dagar, ledig idag o sen jobb 8 dagar.
Lediga dagen började med lek o bus landet i örebro med J och dom små. Dom stora är hos deras far i sthlm hela helgen. Första gången lille G var på ett lekland så i början tittade han mest bara på och skrattade åt allt o alla. Han e en liten fegis och tar ett tag på sig innan han kommer igång. Men sen lekte äve han runt:)
Thea var överlycklig över att få åka dit igen:)
När vi kom hem igen så började vi baka lussebullar. Finns mer russin än lussebulle på vissa:) Barnen nöjda!

Dom små ska sova hos Jonas inatt. Jag jobbar imorgon så därför fick det bli så denna helg som egentligen är min barnhelg. Mina stora kids kommer med tåget rätt lagom efter jag slutat jobba så jag kilar över till tågstationen o möter upp dom då.
Hemmet e färdigt, har duschat o vikt massa tvätt, dammsugit o skurat, pratat med bror min, tömt diskmaskinen och laddat kaffebryggaren tills imorgonbitti. Så nu känner jag mig rätt värd en Finn Crisp eller två med kokt ägg o kalles randiga:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar