måndag 24 november 2014

Sista veckan i november

Sista veckan i november och 1 månad kvar till julafton:)
Vi har spenderat våran lediga dag med att bara vara hemma. Jossan var här i några timmar o gjorde oss sällskap.
Har passat på o koka fisksoppa så jag har matlådor ett tag framöver. Perfekt!
Nu efter middagen så gick vi ner till källaren o hämtade upp lite julpynt. Tjuvstartade lite som alla andra år:)
Julgardiner köpte jag i lördags när jag o Lena var iväg efter jobb, så dom satte jag upp redan då. Fick bli hissgardiner till köket.
Så idag blev det stjärnor som fick komma på plats.
Nu väntar vi bara på snön:)

Ikväll är det tvkväll här hemma. Duschad o färdig är jag redan så nu väntar soffan:)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt! Har oxå julpyntat här hemma, fast bara tvrummet änsålänge =) vilka fina gardiner du köpt <3

    SvaraRadera