onsdag 19 november 2014

Saknar

Saknar mina 2 små guldklimpar som sover hos Jonas inatt.
Med många olika små virus hit o dit på slutet så har dom (peppar, peppar) varit friska hela denna vecka. Hoppas det fortsätter så terminen ut;)
Det var min helg helgen som var att ha dom o sen har dom sovit hos mig ända till idag. Så nu känns det lite ensamt här i sängen. Man vänjer sig snabbt med att ha dom bredvid:)
Dom somnar alltid i sina egna sängar på kvällen men det e väldigt sällan dom ligger där när vi vaknar. Då ligger dom i min säng:)
Men inatt sov faktiskt Thea hela natten i sin säng. Hon sa när hon vaknade (lite halvt gring för att lillebror väkt henne med o gå in på rummet o tända taklampan) att hon "övade" på att sova i sin säng. Haha ja men så kan det nog varit:) Varje natt när G kommer o sover i min säng men inte Thea så ramlar den lille manne ur sängen. Inatt var inget undantag. Vaknar av ett duns o en ledsen pojke som jag får fiska upp från golvet. Men han verkar blivit lite van för nu tystnar han så fort han e uppe i sängen igen. I början så grinade han länge o tyckte synd om sig själv.
Mammas små hjärtan <3
Mina stora små barn vill inte dela säng med deras mamma. Tur det kanske för då hade det blivit väldigt trångt i min 160 säng:)
Vi hänger ju på kvällarna i soffan så det räcker väl för dom.

Imorgon väntas jobb igen. 6 dagar denna vecka med på coopen. Snart är det ju jul o helt klart den roligaste tiden på hela året att jobba!

Såg denna bild på lille G idag som hans far fotat. Har jag sagt att han älskar Theas små rosa väskor?:) Han packar nått i dom, hänger dom på armen, tar en innebandyklubba och säger sedan "hej då! Gå på fotbollsträning nu"
Han har mycket kvar att lära:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar