söndag 2 november 2014

Söndagen som lider mot sitt slut

Känns som en lång dag snart e slut. Har haft en bra dag men har varit trött. Klockan ringde halv sex imorse. Smög mig upp så mina små godingar kunde fortsätta sova. Vid halv sju kom Lena upp och jag begav mig till jobbet.
Hade ett extrapass idag och jobbade till halv ett. Då hade Lena fått iväg Thea till partyt hon var bjuden på så jag hämtade upp lille G vid ishallen.
Tack för idag Lena <3 Guld värt så jag kunde jobba några timmar!

Nu sover mina 3 minsta. Hoppas på en någorlunda hostfri natt hos lilleman. Börjar bli desperat efter några timmars sammanhängande sömn känns det som. Men det bästa är att det går över:)
Jossan har precis varit här o sällskapat lite. Som balsam för själen:)

Imorgon väntas skola, förskola och jobb igen. Kör 6 dagar på coop nästa vecka också.

Fick ett fint paket på jobbet förra helgen av en arbetskamrat<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar