onsdag 5 november 2014

Febrig onsdag

Har en febrig liten G hemma idag. Känns som det e varje vecka han har feber. Det har nog varit så dom senaste 4 veckorna iaf. Får nog ringa vårdcentralen imorgon om han har feber då med.
Just nu har vi myst ner oss i soffan o kollar på pippis jul. Igen:)
Ska försöka städa lite också o tvätta. Med tvättmaskin hemma så trodde jag att jag skulle tvätta jämt, men tvättar nog mindre nu. Eller iaf mer sällan. Problemet blir ju bara att allt ska få plats att hängas också om jag ska tömma tvättkorgarna på samma dag. Har ju en tummlare med men tummlar typ bara handdukar o ibland strumpor.
Skulle börjat tvätta igår men orkade inte efter jobbet. Slutade 18 men blev kvar till 19. Precis när jag skulle gå hem efter att jag bytt om så fick jag syn på en snattare i butiken. Han saknade tyvärr leg och då tar ju allt lite längre tid eftersom polis måste tillkallas. Har dom leg så går det ju att göra anmälan efter, då finns ju personnummer o allt. Men när vi väntade på polis så var det ytterligare en snattare i butiken som tyvärr blev lite våldsam så då tryckte vi på överfallslarmet och då går ju allt lite fortare.
Någonstanns kan jag inte låta bli att tycka synd om en del snattare. När dom berättar hur deras vardag ser ut. Gör ont att höra dom berätta. Hur det kan gå så snett i livet, och saker som inte går att ordna upp eller reda ut.

Älskade lilla Gabriel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar