tisdag 3 september 2013

Tredje september


Godmorgon! Tredje dagen på denna månad och imorgon fyller Thea 4 år!=) Hon längtar och längtar och känner sig nöjd idag när hon får säga "imorgon fyller jag år". Har sagt att det kommer komma en rolig överraskning imorgon. Hon tror det är Zlatan(??!) som är den hemlige personen, men riktigt så är det ju inte:)

Jahaja. Hela helgen svepte förbi utan ett litet inlägg från mig. Öppnade på jobbet både lördag o söndag. O i lördags när jag kom hem från jobbet så orkade jag inte blogga, o i söndags när jag kom hem så gick jag o tränade i 1,5 timme. Sen var den helgen slut:)
O igår så städade jag hela hemmet så det är någorlunda rent imorgon och sen på kvällen tränade jag igen. Igår testade jag dansen på friskis. Roligt, men inte så tufft. Tror det kan bli mer tufft när jag satt mig in i rörelserna. Då kan man ju ta ut mer än vad jag gjorde igår. Men blir ju så första gången:) Idag däremot är det cirkefys. Ett pass jag gärna inte missar:)

Måste slänga ihop en tårtbotten idag med och göra vaniljkräm till tårtan imorgon. Glass har jag gjort men tror jag behöver göra en sats till. O så ska vi baka kolakakor när Thea kommer hem från dagis. Mat för imorgon har hon beställt också. Kalopps=) Hon är en tjej för sig den damen=) Ingen pannkaka eller pizza här inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar