måndag 23 september 2013

Statistiken

Rätt kul o följa statistiken på bloggen ibland. Men jag undrar ju varför ett visst inlägg blivit länkat på fb av en här i stan. Ett inlägg som skrevs för nio mån sedan. Det här inlägget LÄNK. Står för det jag skrivit så mig gör det inget. Tycke bara det är fegt att länka mina inlägg när jag inte ens är vän med dom själv varken live el på nätet. Allt syns ju liksom på statistiken...
Skit samma.

Idag då. Vardag igen efter helgen o studiedagen i fredags. Börjar denna vecka med en snorig Gabriel hemma. Blåste av min dejt med Frida o hennes små kottar. Ville inte komma med en snorig kille o kanske smitta ner hennes små troll i onödan. Just nu känns det som ett bra val när han grinar o stånkar o stönar i sängen mer än han sover. Känns som det kan bli en lång natt. Snörvel o host o nys hörs mellan varven. Plutt<3
Benjamin hade en kompis med hem efter skolan o lagom tills M gick hem så påbörjade jag Cassandras middag hon skulle ha innan träning. När hon var klar o ivägkörd av Jonas till träningen så påbörjade jag den "riktiga" middagen. Blir ju bara en light middag innan träning så värms det mat efter träningen sen också. Mycket mat i den här familjen=) Men så ser det ut fyra dagar i veckan o det är rätt ok faktiskt.
Imorgon ska jag avsluta (förhoppningsvis) mitt projekt jag påbörjat. Får se hur den lille mannen mår bara. Ska även rensa ur städskåpet som består av skräp så inte ens dammsugaren får plats där. Måste ändå till tippen så lika bra att ta den garderoben på en gång. O Jossan ringde idag o ville komma förbi nån dag så får se om det kanske blir imorgon.
Men cirkelfysen står med på morgondagens att göra lista iaf=) Självklart! 

1 kommentar:

  1. Hoppas Gabriel mår bättre snart! Trist å va sjuk :(

    De där inlägget, att folk orkar dra upp det nu, 10 månader senare.. Det finns människor till allt tyvärr. Den där mamman är ju som hon är, byter vänner som en annan byter kläder, sitter å kommenterar sina egna inlägg i bloggen osv..

    Tänk att du har din familj kvar på din sida! Vi älskar dig <3

    SvaraRadera