tisdag 24 september 2013

Budskap

Känns ju värdelöst o va hungrig den här tiden på dygnet när jag dessutom har gått o lagt mig. Får sova snabbt o äta en schysst grötfrukost imorgon:) Ja, måste snabba mig lite då också för blir upphämtad av en go o fin tjej på morgonen för ett besök i hennes hemtrakter. Mys♡

Har haft Jossan här idag. En härlig människa med mycket omtanke. Fick fina paket av henne med, tack vännen:) I det ena paketet låg en fin liten tavla med ett budskap hon tyckte jag skulle ha. Älskar personliga saker. Man ska ge bort sånt som man tycker att en annan människa ska ha, inte bara vad en annan vill ha. Det är skillnad:) Fick faktiskt en budskapstavla av min syster i fredags med. Tack älskade du♡ Först fattade jag inte varför hon skickat med ett grattiskort...trodde hon skickade den fina lilla tavlan som ett litet tack för en sak jag skickade till henne veckan innan:)Tyckte absolut inte att hon behövde tacka för det. Så sa jag till Jossan (ja hon var här då me:)) men varför skickar hon ett kort som det står grattis på?? Haha sen trilla poletten ner...jag fyllde ju år:) Haha, glömde bort (förträngde?:)) för ett tag att jag redan blev 31.
Så kan det va:) Fick många fina paket när jag fyllde. Alla kommer användas flitigt:)
Min bror med familj var ju här i lördags o min far i söndags o nästa helg kommer min faster o hennes man:) O så kommer farsgubben min i helgen med:) Älskar min familj♥ Den må va liten, men vi är rädda om varandra o ställer upp för varandra♥ Det är ju det som betyder nått. Synd bara att systeryster bor så långt bort:( Snart dags för o åka o hälsa på henne:) Men avståndet spelar ingen roll, hon vet att jag alltid finns här för henne o hennes lilla familj. Love you sis♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar