söndag 22 september 2013

Så var denna dagen över

Har haft en jättebra dag idag. Började rätt lugnt men sen till lunchen kom folket. Vi åt gott och fikade gott o hade det allmänt mysigt. Dom sista gick hem strax före åtta ikväll. Barnen var trötta allihopa o somnade gott nu ikväll. Är också trött så ska snart krypa ner i säng. Men ibland har jag många "ska bara"..=)
Fått många grattis hälsningar via fb o sms idag också. Alla värmer gott. Förutom ett som skickades som meddelande till mig på fb. Varför gör man sig besväret att skicka ett sketet grattis på fb till sin dotter när man inte har kontakt annars? Lika barn leka bäst heter det väl, o inte var det hon o jag iaf. Glad för det! När man inte vågar stå för det man säger, eller vara ärlig om det man säger till den det handlar om, har jag ingen energi att tillge en sån människa.

1 kommentar:

  1. Vad bra att du hade en bra födelsedag förutom meddelandet på fb, det kunde hon lika gärna låtit bli att skicka.
    Det där ''ska bara'' känner jag igen, typsikt bara att det jämt kommer på kvällen =)
    Kram

    SvaraRadera