tisdag 24 september 2013

Lilla Morgan

Blev väckt av Benjamin imorse. 7.22. Lagom tid att vakna idag tycker jag:)
Har rensat lite här o var i hemmet o hjälpt Jonas med en del.
Ska försöka få undan det värsta som e framdraget så mitt besök som kommer på em kommer in utan att snubbla fram. Lite skit i hörnet gör mig inget men just nu e hela hallen full. Träligt träligt.
Sen tänkte jag avsluta ett projekt här hemma ju men ser mörkt ut på den fronten idag. Nya tag imorgon!
Själv ska jag snart sätta mig o bli lite inspirerad av Per Morberg. Måste handla inför veckan så ska se om han har nå kul förslag på nån måltid.

Nästa vecka flyttar den här lilla godingen hem till oss:) I söndags blev det klart o nästa vecka är han klar för leverans. Barnen längtar o jag med. Har pratat om det i snart två år nu så känns som det är på tiden:)

Lilla Morgan:)

1 kommentar: