onsdag 25 september 2013

Dessa bloggar

Det bloggas flitigt om mig på en annans blogg. Fick höra idag om två som komenterat ena inlägget men att deras kommentarer aldrig publicerades. Varför bloggar man om en annan men sen kan man inte ta att andra har andra åsikter? Känns fegt. Fanns en tid när jag hängde med den där bloggaren o då kommenterade jag också ett inlägg som aldrig publicerades. För det jag skrev fick inte henne att framstå som en gudinna o överklassare (som hon tror). Folk skiter i om du e rik el fattig, skulder eller ej, smal el tjock. Men folk skiter inte i om man e helt jävla psykisk störd som pratar skit om alla bakom ryggarna. Satte i halsen nästan när jag fick höra vem som e gudmor till minstingen i den familjen. Har aldrig hört den här bloggaren säga ett enda positivt ord om den tjejen. Allt har varit negativt. Den enda familj hon har kvar är en enda. Den personen som skickade ett sketet grattis meddelande på fejjan till mig. En feg jävel hon med som inte törs stå för sina åsikter. Allt skit hon slängt ur sig om bloggaren för o sen va den enda som finns kvar. Den här bloggaren kanske inte törs skriva ut smset hon fick av sin bror igår, tänkte eftersom hon inte törs publicera kommentarerna hon fick. Det sabbar ju hennes fina fasad. Men jag har det så jag kan publicera det. Hon kan ju däremot publicera det långa brevet hon skickade till sin far för ett år sedan tycker jag. Ett brev där hon klankar på mig o mina skulder. Skulder jag betalar på varje månad, men det framgår inte. Varför nämnde hon inte sina egna för? Dom som hennes man fick betala åt henne. Eller sökte hon möjligtvis skuldsanering? Den stackars mannen som blir hemringd från sina resjobb för ena barnet e sjukt, trots att bloggaren e mammaledig. Jo, han sa det till mig. O dottern hennes bad mig köpa en psykologbiljett i present till bloggaren.

Skulder har jag. Jag skäms inte, för jag gör rätt för mig iaf genom att betala dom. Men den här bloggaren kommer få det jävligt svårt att göra rätt för sig när man pratar så mycket skit om dom hon numera umgås med. Att psyka ner sin karl så folk undrar varför han knappt törs säga hej o att terra sin familj på ett sjukligt sätt är betydligt mer illa än skulder. Stora som små.
O när man sitter o kommenterar sina egna inlägg i andra folks namn e det jävligt illa!

Långt blev det. O vill ni veta nått mer så fråga gärna. Jag svarar. Både om mig själv o henne. Finns många fler som kan svara också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar