onsdag 25 september 2013

Dagen som gick

Haft en bra dag. Halv nio knackade det på dörren. Då kom Greg o drack kaffe innan han skulle hjälpa Jonas. Sen vid halv tio blev jag upphämtad av fina Lotta o hennes Wille. Åkte hem till dom med lille G o bara mös o lekte. Frisk luft hann vi också med:) Sen hämtade Jonas upp mig o så begav vi oss till Arboga igen. Som vanligt är det full rulle på eftermiddagarna. Benjamin o kompis har hängt på hans rum, jag o Cassandra o dom små har hjälpt Jonas o sen var det dags för tidig middag. Fotboll stod på schemat så där är Cassandra o Jonas nu. Jag har lagt en liten trötter som nu sover gott så nu myser jag o Thea i soffan. Ögonen svider o huvudet värker så jag antar det är Gabriels snuva som e på väg till mig nu. Värdelöst. 
Ljusen e tända o kaffet uppdrucket. Fint det:)

Tack Lotta o Wille för en fin dag♡

1 kommentar: