torsdag 18 juli 2013

Värme

Nu är det verkligen varmt ute! Klagar inte, men lite drygt är det att sitta inne en sån här dag. Men vi var faktiskt upp på stan en snabbis jag o mina pojkar. Benjamin har ju varit tvungen att vara inne o han har inte direkt orkat gå ut heller av huvudvärken han haft i en v idag. Men idag provade vi ta en promenad iaf. Han fick lite ont, mest av det starka solljuset tror jag. Vi åt lunch på Skatorna o sen uträttade vi lite ärenden. Men huvudvärken blev värre så vi gick hem. Nu ligger han i soffan o tar igen sig men säger han mår bättre iaf. Vad jag förstod det som på läkaren kan man ha huvudvärk upp till flera veckor efter en hjärnhinneinflammation.  Jobbigt. Inte hela tiden såklart, men till o från. Nu är ju B en pigg o frisk grabb innan så förhoppningsvis är han snart helt ok. För även om han har ont till o från så börjar han bli uttråkad av att bara vara inne♡
Men ikväll tar jag med han på kalas iaf:) så får han träffa lite folk.

Snart kommer resten av alla hem. Dom har varit i västerås. Köpte en så fin baddräkt till Thea som hon ska få packa med till semestern:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar