torsdag 18 juli 2013

Godmorgon Torsdag

O stort grattis till Elin på födelsedagen♥

Startade dagen vid kvart i sju när minstingen i hemmet ville gå upp. Smög oss upp så inte Thea skulle vakna. Ja, hon sover oftast bredvid mig:) Brukar hämta henne till min säng när jag går o lägger mig, mysigt förstår ni:)
Har hunnit med min pw precis o äter just nu ett kokt ägg. Lite påfyllnad av protein är aldrig fel! Gick riktigt bra o gå idag. Kom på mig själv på fjärde km att jag saktat ner på tempot lite så bara öka upp det igen o försöka hålla det sista biten hem. 8, 12 min per km blev snitt tiden idag. Bra Madeleine! Ikväll blir det kalas så vet inte om jag hinner en kvällsrunda. Men jag e glad bara jag hinner en gång per dag:) Vet inte om det kanske är mina sköna skor som gör att det känns så bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar