måndag 29 juli 2013

Sista veckan

Så var det sista semesterveckan för denna sommar. Va fort tiden har gått! Sen ser hösten ut som vintern o våren gjort. Kombinerar föräldraledigheten med jobb. Kan inte bli bättre än så:)
Barnen sov till kvart över sju imorse o det tackar jag för. Kunde inte sova igår trots att jag var trött. Satte mig vid datorn en stund ist.
Nu på morgonen har det varit rätt lugnt. Jag o mina små strosade runt i pyjamasar o sen gick vi in till Jonas o grattade Joel som fyllt år. Efter det kilade jag ut på en pw. Så jäkla skönt idag!:) Köpte ett sportarmband igår så jag slipper ha mobilen i handen när jag går. Kanon! Har precis duschat o ätit gröt. Väntar på att lille mannen ska vakna så jag kan gå ner till tvättstugan o ut o kika om cyklarna står kvar. Elins blev stulen när vi var i idre:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar