måndag 29 juli 2013

Äta ute

Igår var det tänkt att vi skulle ta en tripp till min syster i småland men jag ställde in det i sista sekund. Gabriel har varit dålig i magen sen i onsdags så jag ville inte chansa att smitta hennes lilla skrota med nå skit. O att åka 30 mil enkel resa med en liten herre som skiter ner både sig o kläderna kändes inte så lockande när vi åkte så 45 mil i lördags. Så ist tänkte vi glassrestaurangen i slagsta, bara dryga 8 mil dit. Men när lille G bajsat ner sig 4 gånger på två timmar ställde vi in den resan me. Han e inte dålig tycker jag, men nått är det ju eftersom han skiter som han gör. Glad o pigg hela dagarna, men skrikfest ibland på nätterna sen han blev vattnig i magen. Värmen? 

Iaf så för att inte göra vår lilla prinsessa ledsen med allt som blev inställt så gick vi ner till en restaurang här på stan o åt middag. Thea åt nån sketen räka bara, men jag o Jonas åt med god aptit:)♥
Försökte få en fin bild, men som vanligt med Thea ska hon göra sig till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar