tisdag 30 juli 2013

Kaffe o skratt

Blev inge regn när jag var ute på pw imorse. Men svalt o skönt var det iaf. Kändes riktigt bra idag o gå men benen kändes lite tunga vissa stunder. O en anings träningsvärk i dom men sånt gillar jag:)
Ikväll blir det träning i hemmet när dom två små sover. Jonas har gett sig iväg på äventyr med sina stora killar så det är bara jag o dom små hemma♥ O han e inte hemma förens imorgon kväll så blir ingen pw imorgon.

Hade fikagäster på fm. Alltid lika kul att träffa vissa människor o idag blev det som vanligt mycket skratt:) Synd bara vi inte ses oftare. Bor ju ändå i samma stad. Men förhoppningsvis flyttar dom till mitt område snart så då blir det säkert mer träffar. Deras tjej spelar fotboll med Cassandra så vi ses ju där iaf:)

Har beställt nya träningsbyxor som jag hoppas kommer idag. Beställde för nån v sedan men dom var förstora så har sålt dom. Hoppas dom här är bra i strl.
Annars blir det en hemmadag idag. Tänkte röja på övervåningen så det är rent o fräscht till helgen när vi får besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar