torsdag 3 mars 2011

Torsdag

Tror jag glömt skriva att Thea fått förskoleplas=) Har ringt och legat på en hel del, så det kändes jätteskönt att hon kunde få en hyfsat snabbt iaf. Blev på Sörgården. Där har jag haft Benjamin och Cassandra och jag var helnöjd med den förskolan. Hade Sörgården som första val så jag är mer än nöjd=)

Bara jag och lillfis vakna här hemma. Vi har myst ner oss i soffan med mitt stora duntäcke och Thea gosar in sig med NalleGos.
Jag är så jäkla trött idag! Helt fel dag o vara trött på när jag ska stänga ikväll. Men Jonas ska hämta Thea nu på morgonkvisten så jag får väl försöka vila lite då. Har ju B och C hemma, men får be dem vara tysta en stund.

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att hon har fått förskoleplats... De går bra för dig nu syrran :D Puss

    SvaraRadera