söndag 27 mars 2011

Stadium

I går kväll beställde jag hem lite nytt åt Benjamin, Cassandra och Thea.
Har letat efter en jacka till Benjamin att ha nu till våren, men inte hittat någon som jag fastnat för direkt. Men igår såg jag en snygg softshell på stadium åt Benjamin, så den klickade jag hem. Beställde ju en från h&m åt han, men den skulle inte komma förens i slutet av maj så det funkar ju inte. Dessutom var det billigare nu på stadium upp till strl 116, och på andra plagg fick man billigare om man har stadium-card.
Köpte höstskor också åt Benjamin och Cassandra eftersom dom var så mycket nedsatta i pris. Tycker om när dom är vattentäta.

Everest Softshell till Benjamin. Vind- och vattentät. 499 kr med Stadium-card.


Adidas sneakers till Benjamin att ha nu i vår. 199 kr med Stadium-card.



Everest Softshell till Thea. Vind- och vattentät. 424 kr på rean.


Överdragsbyxor från Everest till Thea. Vind- och vattentäta. 169 kr på rean.


Fleecefodrat regnställ till Thea från Everest. 424 kr på rean.


Timberland kängor åt Benjamin och Cassandra att ha till hösten. Nypris 599 kr/par, nu endast 199 kr/par!



Theas fleecefodrade regnställ blir också till hösten, men man får passa på när det är på rea. Köpte ett "nytt" på loppisen åt henne igår som hon kommer kunna ha nu i vår. O med ett par fleecebyxor under blir det kanon nu när det är lite blött här o var.
Tyvärr hittade jag ingen vårjacka åt henne på loppisen, så därför fick jag köpa nytt ist. Men det ser iaf ut att vara jättefin=)
Köpte gummistövlar åt henne på loppisen, så det behöver jag inte fundra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar