onsdag 2 mars 2011

Nytt boende, Nytt jobb

Nu är vi på plats i Arboga! Har inte hunnit blogga något sen vi flyttade hit.
Jag och barnen bor nu i en 4:a på 128 kvm och hoppas vi kommer att trivas bra här! Tyvärr känns det skit att bo i det här området, men men så är det!
Har en del kvar att packa upp och få ordning på. Väldigt mycket om jag säger så. Imorgon tänkte jag få ner en del till källaren också, tomma kartonger mm. Lite lättare att fortsätta om man blir av med sånt.
Har beställt köksgardiner också som har kommit nu. Min syster kommer hit med dem imorgon=)

Började nytt jobb igår också! Känns bra att gå dit och att vara där. Verkar vara ett glatt gäng de flesta av dem. Om inte annat får väl jag komma dit och sprida lite glädje=)
Igår jobbade jag 4 timmar, och idag med. Imorgon blir det stängning så då blir det fler timmar. På fredag är det 4 timmar igen. Sen är jag ledig fre-mån. Sen börjar jag jobba på schemat=) Känns så jäkla bra!

Tyvärr är barnen sjuka än. Dom är jättepigga ända tills febern slår till från ingenstanns hela tiden. Jättekonstigt.

1 kommentar:

  1. Skönt att det verkar bra på jobbet =) Hoppas barnen blir friska snart!Puss

    SvaraRadera