fredag 18 mars 2011

Klänningar

Åh, jag tycker att det är så fint med alla klänningar som finns i butikerna nu!
Kunde inte motstå några, så dom fick följa med hem idag när jag var i Köping.
Var bara in på Lindex och på KappAhl. Men jag blev glatt överraskad av deras fina små flickkläder=) Tyvärr (som vanligt) hittade jag ingenting till Benjamin=( Men så är det ibland.
När jag skulle betala på Lindex så fick jag 200 kr i presentkort som jag kan använda när nästa gång jag handlar hos dem=) Dom hade väl nån drive eller något.

Till Cassandra blev det en turkos enkel "tunika" och en top (den turkosa ser lite tattig ut på bild, men den är jättefin och lite lätt utsvängd där nere. Tror det blir fint till ett par vita leggings i sommar)





Till Thea blev det ett gäng klänningar, en vit tunnstackad cardigan och 2 par leggings.
Lägg märke till den röda klänningen! Hennes första röda plagg i hennes garderob=) Vet inte om hon är en "röd tjej", men jag provar, annars får jag lämna tillbaka dem=)














Ber om ursäkt för mitt tattiga golv, men det är så "illa" här hemma=)

2 kommentarer:

  1. Superfina kläder!
    Jag är helt bombsäker på att den röda kommer att sitta hur fint som helst på Thea. Den var hur fin som helst ju :)
    Kul med nya fina kläder till våren.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kläder du har köpt :)
    Ha en bra lördag! Älskar dig syster! Puss

    SvaraRadera