onsdag 2 december 2009

Duschad o klar

eller nästan klar iaf, ska sminka mig bara o sen e jag klar för att möta den här dagen.
Dagens outfit blev svarta strumpbyxor, rutiga knästrumpor, mörk jeanskjol, vitt linne och en svart kort tunika. Ska bara vara hemma, men tycker om att gå i kjol och känna mig lite fin iaf=)
Har nu kommit på vad jag ska pula med idag. På mitt schema står det nu lusselullsbak och bygga ihop Joels lego som gått paj. Fundrade ett tag på vad jag skulle börja med, men det får bli bullbaket. Hade gärna bakat med barnen sen på eftermiddagen, men Jonas ska iväg sen o då är det enklare att passa på att göra det nu när han är hemma. Har inga problem annars med att baka om han är borta, men eftersom Thea har feber och inte är sitt vanliga jag så blir det lättast att baka nu när han är hemma och kan ta henne om hon vaknar.
Så då får det bli bullbak utan barn och bygga lego på eftermiddagen eller ikväll. Tycker det är rätt kul att bygga lego, det blir ju alltid så jäkla snyggt! Älskar lego=)
Känns trist att Joels nya Star Wars skepp och hans motorcykel ska ligga i delar i legolådan, då har han nog det roligare med det om det som det ska vara...dvs ihop byggt.
Så, nu vet ni min dag=)
Nu ska jag drar mig in i badrummet och sminka mig lite.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar