tisdag 1 december 2009

Bloggarn hellre än o städar

Skulle verkligen behöva städa upp här hemma, men har absolut ingen ork till det.
Skitiga golv som tusan och massa saker överallt. Visst, jag dammsög och skurade golven i söndags efter dopfikat men ändå är dom snuskiga=(
Var ska jag hitta energi till o städa? Är jättetrött. Sitter och läser på nätet ist. Massa roliga bloggar att följa=) Vissa är det kass uppdatering på bara....*hrmmm*=)
Undra om jag ska börja fundera på ommöblering av övervåningen också. Vill göra något eget till lillskruttan i huset. Har lite olika idéer som jag tänkte testa. Hon sover ju alltid så oförskämt bra på nätterna så jag tänkte flytta henne till eget rum nu. Kul också att få inreda lite=) mycket rosa ska det vara!=) IKEA har en superfin liten ljusrosa Malm byrå som skulle passa super i Theas lilla vrå. Dom hade ju rosa lackhyllor där förut, men dom verkar inte finnas kvar längre=( Får köpa vita hyllor och ha nått rosa på ist=) ska även ordna en liten hylla åt henne som hon kan ha sina dopsaker på. Cassandra och Benjamin har så på sina rum, och jag tycker det är jättefint.

Nä, slut med babblandet nu....nu ska jag ta mig i kragen och sätta lite fart i hemmet.....om inte annat så bloggar jag väl om en stund igen=) måste lätta mitt humör lite....det är längst ner idag=(

Ha en jättebra 1 december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar