onsdag 12 juni 2013

Sju ist för fem

Älskar denna årstid! Gillar alla årstider iofs, men lever i nuet o njuter:) Igår startade vi dagen med en pw. Dom två första kilometrarna blev iaf pw, sen fick jag håll o saktade ner tempot en aning. 4, 9 km skrapade vi ihop. Jag gick med en sovandes G i vagnen, o Benjamin o Cassandra cyklade. Kul med sällskap!
Eftermiddagen spenderade vi i parken med lite nybakta bullar. Tjejerna cyklade o jag o lille G gungade♡ Ringde skatteverket också för o höra hur många som står skrivna i min lägenhet. 7 st. Ehh...ok. Jag o mina barn blir bara 5 st. Fick nämnligen brev till nån Ekman igår o lgh nr som det var adresserat till va mitt lgh nr. Därför jag blev nyfiken o ringde o hörde. Men jag kontaktade dom två extra som står skrivna här o dom skulle fixa det. Tydligen blivit fel någonstanns. Ja, det märkte jag:)
Jonas o J va på fotboll igår i sthlm så jag o kidsen myste själva. Den minsta somna före kl sex, o den näst minsta kl sju. Sen va det bara jag o mina stora♡ O kompis till B:)

1 kommentar:

  1. Åh lille G är ju bara för söt!!

    Konstigt att dom stog skriva där, jag menar du har ju ändå bott där ett tag...
    Härligt att få sällskap av barnen på din pw =)
    Hoppas allt är bra med annars, ha en bra helg <3

    SvaraRadera