lördag 15 juni 2013

Denna lördag

Har lagt mig tidigt idag. Tidigt för o vara mig iaf:) Fick hem nya mama igår så den tänkte jag läsa nu när jag krypit ner under täcket. Är ett väldans liv på min övervåning bara. Både Benjamin o Cassandra har kompisar här som ska sova över. Det fnittras o tasslas en hel del. Men nu har jag sagt godnatt för sjuttioelfte gången, så hoppas dom stänger sina ögon o sover gott. Mina minstingar sover iaf, alltid nått:) Thea var iaf en väldigt glad treåring som somnade ikväll. Har karnival här i stan o då finns det ju ett gäng karuseller också
Så där har hon varit idag:) Först på förmiddagen o sen en kortis på eftermiddagen när jag slutat jobba. Kassuseller som lilla damen säger♡ Jo, dom stora kidsen har också varit där. Men dom har hängt runt med kompisar där, bara varit förbi mig o hämtat lite pengar.
Jobbade alltså idag. Ett kortpass, bara 10-15. Men helt ok det me:) Igår stängde jag ju. Så lite jobb blev det. Nu är det ju inte långt kvar tills det är min tur att jobba mer, o Jonas tur att vara föräldraledig. Sen är det semester!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar