söndag 9 juni 2013

Ojoj

Glömt bort jag har en blogg. Men rätt skönt det me:) Barnen gick på sommarlov i fredags så nu är dom lediga ända tills mitten av augusti. Härligt för dom:) Fick strålande sol på avslutningen o efter kyrkan o lite kramkalas så kollade vi på Kevin o hans klass som åkte traktor o vagn o efter det fikade vi på skatorna. Mys♡ Sen var det studenternas tur att ha avslutning o tåga genom stan. Vi skyndade ut o hann precis:) Finaste Jossan är nu klar me skolan o jag önskar henne all lycka i framtiden♡ Fan vad du är bra!:) Hängde en ros runt hennes hals o sen gick vi hemåt, jag o Lena o kidsen. Inte Thea, hon var med sin far. Men dom kom hem strax efter oss. På kvällen grillade vi o åt gott o sen hände inte så mycket mer den dagen. Igår bjöds det också på sol. Cassandra hängde med Elin hela dagen, Benjamin tog tåget till enköping o jag o dom små åt glass o va i stora parken. Jonas tog sönerna o åkte på fotboll. Lille G har varit dålig några dagar. Snorig o febrig. Men han är tapper o försöker så gott det går. Idag har han iaf ingen feber. Thea är med jättesnorig o förkyld o Cassandra lite halvt hon med. Men rastlös som min stora jänta är så for hon iväg på fotbollsmatch i västerås. Hoppas det går bra för dom o att dom får med sig en härlig seger hem!:)
Lille Gabriel blev hela åtta månader igår♡ Slänger upp lite bilder här men dom lär väl hamna i oordning. Brukar bli så när jag bloggar me mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar