tisdag 4 juni 2013

Det blev en liten pw

Hade ingen lust alls att ge mig ut på en pw när jag vakna. Va så sjukt trött, trots att vi sov till sju. Men bara jag kom upp så ändrade jag mig:) På med träningskläderna, sa hej då till mina stora älsklingar som skulle till skolan, gav Gabriel gröt o sen gick vi. Gabriel sov så gott i vagnen när jag traskade på. Blev den lilla rundan idag på fyra km. Va så sjukt kissnödig så gick liksom inte att gå längre:) så traskade hem o hade hoppats på att den lilla mannen ville fortsätta sova. Men nä, det ville han inte. Han sitter här bredvid mig nu o äter några gojibär. Själv har jag precis ätit min frukost o ska väl snart tömma diskmaskinen. Thea hämtas tidigt på förskolan idag o efter det äter vi nog glass innan det är dags o kila till skolan.

Dagens runkeeper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar