måndag 10 juni 2013

Godmorgon

Eller trött morgon passar nog bättre att säga. Kom i säng strax före tolv o hann sova i en halv timma innan Thea vaknade o hade ont i benen. Masserade o masserade o efter en timma kunde hon somna om. O lagom till att hon hade sovit en kvart så vaknade Gabriel. Han vaknar aldrig den tiden så var inte beredd på det riktigt. Han brukar vakna runt halv sex för en flaska ersättning o har man tur somnar han om nån timma. Men gav han en flaska o han somna om. Till halv sex bara:( Så ja, jag är lite halvt seg idag. Men det går över hoppas jag. Lille G sover nu o jag o Thea har gått upp o lagt oss på Cassandras säng. Jag bloggar o Thea kollar på Dora på surfplattan. Skönt med lite vila:) Men hon e hostig min lilla dam. Hostar o hostar hela tiden. Jobbigt för henne. Tror Benjamin sover än o Cassandra är hos en kompis. Mötte Benjamin vid tåget igår vid lunchtid. Han hade haft det bra i Enköping. Men han va trött. Så när vi kom hem la han sig o sov en timma. O vakna med feber:( Nu har alla kottar blivit förkylda. Hoppas jag klarar mig! Men har inte tid eller lust o känna efter så det brukar gå bra:) Jonas mådde dåligt igår han med, idag vet jag inte.
Efter lunch idag hoppas jag vi är lite piggare här hemma så vi kan ha lite skoj!

En glad Cassandra förra v på väg till träning. Matchen igår blev inställd pga vädret. Synd för dom när dom åkt fem mil o gjort sig redo. Men kommer nya matcher♡

1 kommentar:

  1. Usch vilken jobbig natt :/
    Tur det inte är sånna nätter allt för ofta!
    Hoppas ni sov bättre inatt <3

    SvaraRadera