söndag 16 juni 2013

Godmorgon

Veckans sista dag. Den ska spenderas på fotbollsplan idag då tjejerna har hemmamatch. Ja med tjejerna menar jag Cassandra o kompisen som sovit här. Trist bara att vädret e lite halvruttet. Började fint med sol men den va inte långvarig. Grått o lite regn blev det ist.
Jeansväder med andra ord. Kan inte minnas sist jag hade jeans på mig. Men ska ändra på det nu:) Har lite kvar att forma till (mycket kanske) på kroppen efter graviditeten. Men jag e på god väg:) Vågen visar som jag vill, 56 kg. Men det är det där överflödet här o där som jag måste jobba på. Typ magen. O låren. O armarna. Behöver lite muskler liksom:) Men dom kommer ju inte med gotteskålen direkt. Ny vecka imorgon! Har beställt Olga Rönnbergs bok som jag hört ska vara toppen. O hon har ju sjukt snygg kropp för att vara 40 o fembarnsmamma. Så då måste jag som är trettio o bara fyrabarnsmamma kunna snygga till mig också:)

3 kommentarer:

  1. För inte att tala om att du har en sjukt snygg och vältränad pappa som är 55, så du har ju påbrå :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja just ja:) vilken tur jag har!:)

    SvaraRadera
  3. Fin du är syster <3
    Du har ju inte mycket överflöde? Skärpning ;)

    SvaraRadera