söndag 29 mars 2015

Alla barnen hemma!

Så skönt o avsluta veckan med att ha alla barnen hemma. Benjamin o Cassandra åker till storstaden på onsdag så denna helg var dom hemma. Thea o Gabriel har varit hos Jonas, men kom hem nu på eftermiddagen.  O jag själv har jobbat. Slutade vid två o hade tänkt ta en pw men helt ärligt så var vädret mer städväder. Hade chefen på jobbet idag så slapp till o med o gå hem. Inte många meter ute för mig idag. Men igår hann jag med en pw iaf. Då var ju vädret kanon. 

Ny vecka imorgon. Påsklov för dom stora kidsen. Jag jobbar typ hela veckan igen. Imorgon är jag ledig iaf:) Rätt skönt med ett break efter 6 arbetsdagar. 
O så är det påskafton på lördag. Jobbar då med men hoppas att dom små liven kan komma till mig efter jobbet iaf så jag får mysa lite med dom. 
Nu blir det en dusch innan jag intar soffläge. Wallander på tv ikväll!:) 

Tulpaner är nästan ett måste på köksbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar