söndag 24 april 2011

Hej o Hå

Tiden går fort nu. Tar mig ingen tid alls till o blogga längre, har liksom inget behov av det eller nått?!
Igår var det Påskafton. Jobbade som planerat och efter jobbet så gick jag och Thea hem till syster m familj och fikade god hallonpaj.
Benjamin och Cassandra är hos farmor och farfar i sthlm och firar påsk. Pratade med dem igår och dem verkar ha det kanoners=) Som alltid då med andra ord!
Ska inte sitta här länge nu o blagga, för jag måste snabba mig att vika min tvätt och få undan den innan Thea vaknar. Vek den i morse, men den lilla damen har rivit omkull ALLA högar som låg så fin på golvet så nu måste jag börja om=(
Har varit ute en sväng nu på förmiddagen. Gick ner på stan och köpte en glass och åt i det fina vädret=) Mötte upp Jonas och hans söner på väg till stan så sällskapade vi dit. Hann även med en liten sväng i Ahllöfsparken på ligger på stan.
Men nu är det färdigätet med glass i vagnen för den minsta i hemmet. Fan vilket kladd=( Hon e ju glad o nöjd, men inte jag!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar