fredag 27 februari 2015

Tidig morgon

Klockan ringde 5:30 imorse. Bara smyga upp så inte Lille G och Thea skulle vakna så tidigt. 
Gjorde mig färdig och drack lite kaffe innan jag väckte mina små troll. 
Blev inringd på jobb lite tidigare än tänkt idag, men nu visste jag om det redan igår kväll. Styrde upp allt redan då så allt flöt på som det skulle:) 
Vid sju klev jag in med dom små hos Lena. Vi byttes av för en stund, hon körde Gabriel och Thea till dagis och jag barnvaktade åt dom två som hon var barnvakt åt:) Teamwork kalkas det! 
Sen for jag till jobbet direkt när hon kom tillbaka. 
Haft en skitdag, men hoppas den blir bättre. Ätit lite gröt och ska snart träna. Cirkelfys blir det idag igen. Kul, jobbigt och skönt. 

Tog emot att väcka dessa gobitar imorse när dom sov så sött<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar