lördag 21 februari 2015

Härliga Lördag

En lördag som består av jobb för min del. Men idag börjar jag inte förns halv tolv, lite ovanligt en helg för mig:) Inte för det e min jobbhelg men ändå:) 
Kör coopen imorgon också, lite extra. Men på måndag är jag ledig. Då tänker jag också vara ledig! Första sportlovsdagen för dom stora och eftersom jag e ledig så är även dom små hemma. Jobbar i skidbacken på kvällen bara men då får dom små följa med. Thea åker ju skidor och Lille G får hänga med mig. 
Idag skiner solen där ute. En pw känns lockande men tror det blir svårt o klämma in. Dom små är hos Jonas medans jag jobbar så lär ju hämta hem dom så snart jag jobbat klart. Inte hans helg att ha dom egentligen. 
Cassandra drog precis till badhuset och ska möta upp en kompis där för bad. Och min storson har inte gått upp ur sängen än. Jo, han har varit uppe o ätit frukost men gick o la sig igen. Skönt med helg!:) 
Jag har iaf införskaffat bästa högtalarna så musiken från spotify går varm i vårt hem numera! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar