onsdag 25 februari 2015

Sportlov

Idag far mina stora barn till storstaden. Tåget går vid tio o sen väntas jobb för mig lite tidigare än planerat. Vaknade imorse av vad jag trodde var larmet på tel. Tittade inte för jag var så trött utan sträkte bara ut armen från täcket o stängde av. Precis när jag skulle somna om så hör jag ett Hallå från telefonen. Tittade på den o där stod det visst CoopRobert. Chefens ljuvliga stämma halv sju! Haha:) Ja han har ju väckt mig förrut så han vet ju vad han har o göra med den tiden på morgonen;) Mitt morgonhumör är under all kritik! Men jag tror jag skött mig någorlunda iaf. Annars ringer han väl inte igen?! Sist han ringde den tiden så frågade han om jag sov. Nej nej, jag e vaken svarade jag. Varför ljuger man för? Fattar väl alla att man sover halv sju på morgonen. På ens lediga dag dessutom. 

Mina små troll har en ledig dag idag med deras far. Deras plan är badhuset och Thea är lyckligast i stan lät det som när dom ringde imorse:) 

Själv har jag träningsvärk efter gårdagens cirkelfys. Rumpan stramar och armarna kan jag knappt lyfta. Träligt men skönt! Hoppas inte alltför många vill ha nå skivat från delin idag för då blir det problem;) 

Innan träningen igår väntade vi in Malin. En granntant kom ut o pratade lite med mig o Lena. O så tittar hon på mina skor och frågar Men är det en protes? Haha, hon trodde vattenflaskan i mina skor var min protes:) pipen på flaskan fick hon till fästet på en protes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar