onsdag 25 februari 2015

Dagen då allt gick fel

Vet inte vad som hände riktigt. Men 80% av min dag har gått fel. Det e tur att jag har dom bästa bredvid mig på jobbet så man kan skratta och leva efter "gör om, gör rätt". Gjorde om, men allt blev inte rätt för det. 
Nya tag imorgon! Utbildningen blir inställd imorgon så jag tar mig friheten till en ledig dag med mina små troll. Har lovat dom att gå upp på stan för o köpa nya böcker på bokrean. Älskar att lille G är en liten boknörd! Han föredrar inte tv eller ipad. En kul bilderbok är det som gäller för han. 
Blir det någorlunda trevligt väder så hänger vi nog i nån park en stund med. 

Dags o sova nu. Ligger under täcket sen nån timma tillbaka o lyssnar på musik. Skönt avslut på min röriga dag. Dagen som blev rörig redan från start liksom. O så har jag träningsvärk lite överallt. I gäddhänget, rumpan, magen och låren. Går som en skrympling mer än en 32-åring. På't igen på fredag då det e cirkelfys igen. 

Nu kom lilla Thea o kröp ner bredvid mig i sängen, så Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar