tisdag 3 februari 2015

Denna magsjukan bara sprids

Nackdelen med att vara många i familjen är denna magsjuka vi åkte på. Jag var ju först ut men kräktes aldrig tack o lov. Dagen efter var det Gabriels tur, med några kräkor på köpet. O sen säckade Thea ihop med feber, men inget kräk. O på söndagen var det Jonas tur att bli magsjuk. O idag är det Benjamins tur. O så Emil blev med magsjuk under helgen. Hoppas den slutar nu! 
Har hunnit med coopen nästan som schemat iaf, o det är ju skönt. Har även hunnit med o hjälpa till på Skatorna. Helt klart mysigaste cafet i stan! 

Nu somnade mina minstingar precis. Benjamin sover också. Ska passa på att tvätta lite innan jag intar soffläge. Jobb tills på söndag då jag e ledig. Ska fira av en kär arbetskamrat i helgen med som kommer. Kommer bli kanoners!:) 
O lite skidbacke ska väl kunna klämmas in. Och ett kalas som Thea är bjuden på:)

I lördags efter jobb blev det lek i snöhögarna:)

O så skickar jag över en stor kram till våran Jossan idag. Din morfar har det bra nu och slipper all hemsk smärta som cancern gav han. Love you<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar