lördag 28 februari 2015

Denna träningsvärk

Trodde jag var skonad från träningsvärk efter gårdagens cirkelfys. Men nej! Sån sjuk träningsvärk i nedre delen av magen! Kommit smygande under dagen o nu är det inte ens skönt längre. Det sköna är väl känslan att ha gjort något. Hoppas på ett baspass imorgon. Eller en pw om inte baspasset passar in. 

Var ju i backen tidigare. Stängde lite tidigare pga lite åkare. På gott o ont. 
Jag o Lena for iväg till örebro ist och fördrev några timmar där. Sen hem och den obligatoriska tacosen nere hos Lena. O så kaffe och soffläge såklart innan jag orkade mosa mig upp till mig. 
Nu är det snart godnatt här hemma. Imorgon är det jobb och sen kommer alla mina fyra kids hem:) Sista dagen på sportlovet! 

Lite folk i backen var det. Så lite lek hanns med också. Barnen glada, o Lena med:) Fundrar på o stå i liften ist nästa säsong så man kan få åka lite;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar