söndag 8 december 2013

Mycket jobb o lite julmarknad

Nu va jobbhelgen över. O min sista vecka som mammaledig börjar imorgon. Så den här gången kändes det helt ok att gå hem:) Annars känns det lite trist att hoppa ur jobbkläderna. Har gått kanon på coopen i helgen. Julmarknad på stan o många glada kunder i butiken:) Igår blev det lite knasigt på jobbet när jag skulle sluta så jag stannade kvar en stund o med den övertiden missade jag julmarknaden med familjen. Men vi tog igen det idag ist♡ Mysigt med julmarknad när det dessutom e snö!:) Det va 8 minus imorse vid tjugo över sex när jag gick till jobbet men på eftermiddagen var det lite mer behagligt. Tyvärr kräktes vår lilleman i bilen på vägen hem. Han va magsjuk i fredags men sen dess har han ju inte kräkts. Men nu sisådär två dygn senare kom fortsättningen

Måsta ta ett samtal nu från finaste L så fortsätter bloggandet en annan dag:)

1 kommentar:

  1. Fin du är!
    Mysiga bilder från julmarknaden, ännu mer mysigt att det hann komma lite snö tills ni skulle gå =)

    SvaraRadera