torsdag 26 december 2013

Lyckliga barn

Lyckliga barn o lycklig mamma. Benjamin o Cassandra kom hem från farmor o farfar idag♡ Dom har haft några härliga dagar ihop med dom under julen. O tack Jonas för du körde dom♡
Men nu är dom alltså hemma igen. Thea va lika glad som jag o Benjamin o Cassandra var glada över att vara hemma igen. Syskonen visade upp sina julklappar för varandra som dom fått o sen fick dom öppna några här med. Resten tar vi imorgon när Joel o Emil kommer:)
Alla tre fick varsinna one piece av oss som är tänkta att ha i skidbacken i vinter. Om det nu blir nån snöig vinter:) Thea blev nog gladast o skuttade glatt runt i sin:)
Sen fick Thea lite mera lego friends o Benjamin fick ett grymt snyggt skidställ av morfar o morbror med familj. O Cassandra fick pengar o presentkort. Hon håller på o spar till en iphone så pengar stod högst upp på önskelistan.
Imorgon kör vi alltså julafton hela familjen samlad. Maten o förberedd o köttbullarna rullade jag o Thea nu på eftermiddagen. 

Spenderade mina första fem timmar idag på coopen. O under den tiden var mina småkottar med Lena o Elin♡ Tack♡

Här hemma sover alla barnen o jag ska väl snart ta o göra likadant. Jonas sover här inatt o han e lika trött som jag:)

En glad B i nya skidkläderna o en liten T i sin one piece♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar